TÖRTÉNETÜNK

2019

2020

2020

2021

2022

2023

Mama Kana első lépései

2019-ben a Joffrey bemutatja a világnak a Mama Kana-t, egy merész kezdeményezést, amely egyedi ízvilágú CBD e-nedveket kínál. Elszántsággal felfegyverkezve, céltudatosan nekilátott, hogy meggyőzze a dohányboltokat, az e-cigaretta boltokat és minden más üzletet, amely valószínűleg csatlakozik ehhez a bimbózó vállalkozáshoz.

Alapítványok és kísérletek

A diszkrét első év után egy radikális döntés újradefiniálta az oldal identitását. Ettől kezdve a Mama Kana már nem korlátozódott az e-liquidekre, hanem CBD virágokat, gyantákat és olajokat is kínált, úttörőként pozícionálva magát Franciaországban. A kezdet fáradságos volt, egy háromfős csapat fáradhatatlanul dolgozott Joffrey szerény lakásában.

A vámos epizód: egy csomag, amely felbosszantja Kana mamát

A történet váratlan fordulatot vesz, amikor a gyártó régóta várt csomagja vámvizsgálaton esik át. A CBD-gyanta az engedélyezett 0,20%-os határérték helyett 0,50%-os THC-szintet mutatott ki. Ez a felfedezés Mama Kanát kényes helyzetbe hozta. A hatóságok, akiket ez az eltérés riasztott, átkutatták a Mama Kana telephelyét, és lefoglalták a teljes készletet. Ez volt a kezdete a cég jövője szempontjából döntő megpróbáltatásnak. A Mama Kana csapatának kitartása és becsületessége mentette meg őket a megpróbáltatásoktól. Hat hónappal a házkutatás után Joffrey-t szabadon engedték.

Reneszánsz és új fenyegetések

A következő év új kezdetet jelentett. A névhez méltó helyiségeket választottak, és a márkának új életet leheltek az eladók, komissiózók és grafikusok felvétele. A nehezen megszerzett jólétet azonban 2021. december 31-én ismét veszélybe sodorta a CBD-virágok forgalmazásának betiltásáról szóló kormányrendelet.

Kana mama rugalmassága

Mama Kana új távlatok felé tekint. A kormányzati fenyegetés ellenére a csapat elindítja a szakembereknek szánt weboldalát, megerősítve ezzel a franciaországi félnagykereskedői pozícióját. 2022 eleje a bizonytalansággal szembenézve viharos a CBD minden franciaországi szereplője számára. A kormány a CBD-virágok betiltását fontolgatja, amelyek a Mama Kana forgalmának jelentős részét teszik ki. Szerencsére az iparág szakmai közössége közbelépett, és az ideiglenes intézkedésről döntő bíró januárban ideiglenesen felfüggesztette a rendeletet. Tizenegy hónappal később a legfelsőbb közigazgatási bíróság helybenhagyta a határozatot, megőrizve a Mama Kana jövőjét.

A határok kiterjesztése

Tapasztalataira építve a Mama Kana a szomszédos országokban is terjeszkedett. Bővült a csapat, lefordították a honlapot és megkezdődött a kommunikáció. A Mama Kana meghódította Belgiumot, Spanyolországot, Portugáliát, Olaszországot, Németországot, Görögországot és Finnországot. A márka hírneve egész Európában elterjedt, kizárólag a CBD virágokra, gyantákra és olajokra összpontosítva. A Mama Kana továbbra is hűséges a közönségéhez, és olyan bizalmi kapcsolatot épített ki, amelyet a Kana család minden tagja nagyra értékel.

  • Joffrey

    A Mama Kana vezérigazgatója és alapítója

  • Jeremy

    Kommunikációs és marketing menedzser

  • Idan

    Marketing menedzser

  • Zoé

    Grafikus tervező

  • Jonathan

    Értékesítés Franciaország

  • Manuela

    Spanyol kereskedelmi

  • David

    Értékesítés Olaszország

  • Sahra

    Ügyfélszolgálati menedzser

  • Diana

    Előkészítési menedzser

  • Laeti

    Előkészítő

  • Jugurtha

    Előkészítő

  • Dimitri

    Előkészítő

  • Yuna

    Előkészítő

  • Tashi

    Kabala

1 a oldalról 14